Tuesday, March 09, 2010

THE MINES



hari minggu aritu bawak anak-anak shopping toys kat The Mines, tempat favorite rizal n anak-anak, tempat yang wajib gi setiap bulan.  tempat yang saya dah boring pergi, macam tak der tempat lain dah kat KL ni yang boleh shopping tapi disebabkan anak-anak suka makanyer saya ikut ajelah.  Tanya aje maner nak shopping, laju aje dua-dua jawab, MINES.




saya dah pesan kat abang kena jaga kasih sebaik mungkin, sebab kasih ni kalu gi jalan-jalan mesti ader part merajuk, kalu idak tak best lah kan. makanyer abang kena pastikan adik nyer tak buat perangai.  gambar abang tengah pegang kasih tu adalah time abang kena pujuk kasih sebab tak mo makan KFC, nak makan mcd. alkisahnya papa nak makan kat foodcourt, kami jarang makan kat foodcourt sini, nak cubalah, asyik ikut selera anak-anak aje, lain tak mo, nak gak makan fast food tak pizza, mcd or KFC tapi abang lak nak makan KFC tapi si adik lak nak makan Mcd, papa soh abang ngan kasih buat keputusan, saper yang patut mengalah. 

sebenarnya aku ngan abang danish dah muak makan Mcd, time saya pregnant lu menu utama lunch saya kalu tak pizza, mcd or KFC, itu ajelah saya makan sepanjang ngandung 9 bulan, actually saya malas nak gi beratur panjang kat foodcourt, kat sini senang, banyak kaunter, beratur pun tak ramai.

abang danish lak setiap minggu mesti gi makan mcd kalu tak ngan kitaorang, pergi ngan Eji, kalu idak pun order aje.  cuma kasih ajelah eji jarang bawak kuar sekarang ni sebab kasih ni kalu tak dapat aper yang dier nak, rajuk tu panjang sangat sampaikan eji tak kose nak pujuk dah.  dulunya kasih nilah peneman setia tapi sekarang dah beralih arah pada abang danish sebab abang danish dah besar, dah tak merajuk lagi kalu tak dapat beli barang, cakap aje "no moneylah bang, gaji tak dapat agi" abang akan sendiri paham n tunggu time kami dapat gaji.  selalunya gaji mama dier lah yang jadi mangsa sebab gaji mama dier yang paling awal kat umah tu.






tempat favorite anak-anak jugak kat luar mines ni, tempat yang ader banyak ikan.




budak-budak ni suka bagi ikan makan, pastu bukan main excited lagi kalu ikan-ikan tu semua berkerumun kat tempat yang abang n kasih duk bagi makan. Duk berjam pun nengok ikan pun anak-anak still tak boring, tak per rizal cakap sikit ari lagi bila dah besar, ikan pun depa tak nak pandang dah, dah boring, sekarang ni tengah duk minat biar aje diaorang duk layannnnnnnnnnnnnnnnn.



aku jaga abang n kasih, rizal lak jaga my cinta.



sekarang tak mo panggil baby cinta agi, dah suka ngan nama yang eji bagi, MY CINTA, kat facebook adik aku, dia taruk nama my cinta, terus aku suka, pastu melekat panggil my cinta.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com