Friday, February 19, 2010

COUSIN




cuti raya cina ari tu cousin aku datang rumah bersama ngan 5 member.  diaorang gi bercuti kat genting pastu singgah jap kat umah aku satu malam. actually cousin aku ni dah janji nak datang time aku beranak ari tu tapi disebabkan susah nak dapat cuti, nama pun kerja ngan company yang boss nyer cina makanyer time chinese new year aje dapat cuti panjang giler. 22hb  baru naik kerja.



of cozlah yang paling happy adalah anak-anak aku sebab suka benor kalu tetamu datang umah n then kalu orang tu nak balik aje mesti memasing moncung panjang sebab sekejap  benor duk kat umah diaroang. 


bukan terus balik jb budak-budak ni, pas ni pakat nak gi melaka lak, bercuti kat saner, bercuti sakan. selagi tak abis duit lam poket selagi tu perjalanan percutian diteruskan. 


0 comments:

 
template by suckmylolly.com