Tuesday, July 22, 2008

DURIAN OH DURIAN

amboi tuan besar makan x ingat orang kat belakang

x sempat bukak baju ofis terus bedal makan durian



mami sampai x dinner coz kenyang makan durian, kesian kat abang nengok ajelah

kasih banyak membazir pada makan

last nite tuan besar mengidam nak makan durian. so on the way balik tu, singgah jap beli durian. favorite semua orang except for aku n abang. kami berdua x makan durian. so hari minggu ni tuan besar cakap nak gi Ulu Langat cari durian. kat saner murah.
Bukan aku x ajar abang makan durian. tapi sejak kecik lagi, abang x suka jamah durian apatah baunyer. Aku lak suka ngan bau durian lebih-lebih lagi kalu mami masak durian ngan pulut, perrrh bau dier menusuk kalbu tapi aku x makan durian. dah cuba tapi tetap x leh telan. tuan besar cakap rugi idup kalu x suka makan durian. durian best.....

8 comments:

rasp said...

oooo sedap tu, apsal tak ajak i join skali...yummy yummy

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rasp
tulah rasp x contact akak, kalu contact harus akak jemput skali

Suki Cida said...

hye.. menyebok la kita nak komen.. kita sama dengan abang... durian jangan kata makan, bau pun tak boleh... atuk saya kata, siapa tak makan durian tak leh masuk syurga... hahaha gara-gara nak paksa saya makan durian... kihkihkih

antalya said...

sy ni hantu durian..langat murah ye? kalo camtu nk pegi borong byk2 kat sana la nanti

Along Abdul Karim said...

love durian too!! kalu buat tempoyak goreng dengan udang... tiba2 lak rasa lapo ;p

PerantauSepi1306 said...

wuhooooo baru je blasah durian last wiken tau sodappppp ;D hehehehe

yOnnA said...

ya ampun..
skang mmg semua tgh gila duria skang ni kak!

Adry said...

nyum nyum... durian... hehehe

 
template by suckmylolly.com