Tuesday, July 15, 2008

KENAPA SAYA SUKA PAKAI TOPI








budak ofis saya tanya kenapa saya suka pakai topi, jawabnya senang aje.
saya malas nak bersiap bagai, saya capai topi terus pakai, x yah nak pikiq soal rambut agi, kadang-kadang rambut boleh buat saya hilang mood kalu ari dia x nak menjadi.

7 comments:

sweethOneY said...

ooo..tu la tektiknya ek..hiks..btol2,rambut leh buat rosak mood kan :) sama la cam tudung yg rosak pagi2..mmg hangin :D

btw kak...salam perkenalan jugak :)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tul tu dik, dia boleh buat jiwa kacau sampai ke petang

[SAFEA] said...

hahahaha, botakkan jer kepala tu.. senang cite..hahahahahah(gelak sampai terguling-guling)

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

memang nak kena ko ni

Lily.Lulu. said...

betol lah kak .. pakai cap je terus senang ek ..

x de la org nampak rambut kusut masai ..

uhuhuh
:D

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

lily
tol tu, lebih-lebih orang yang malas cam akak ni

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

lily
tol tu, lebih-lebih orang yang malas cam akak ni

 
template by suckmylolly.com