Monday, August 04, 2008

NGANTUK YER

aduh, ngantuk saya cukup penat kalu nengok wayang bila soknyer nak kerja, saya dah tua dan x kuat seperti dulu lagi

mata saya pun dah merah coz ngantuk, seri cakap apa pun saya angguk aje


pas tu memang tul saya zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz, sedar x sedar kul 8.40 pagi, orang dah ramai tapi saya dengan sedapnyer duk berdengkur, seri x boleh arap lansung x kejutkan saya


pas tu muka toyer aje coz tido x cukup, nak tido lagi lah


ari ni saya tiba kat opis tersangatlah awainyer, ingatkan x derlah orang akan kacau saya, coz rasanyer seri blum sampai agi, tapi rupanya dia dah ader kat tempat saya duk belek album.

20 comments:

Azura said...

samala.. kalau datang awal.. bukannya nak setart kerje awal.. tapi layan tido dulu... hu hu hu

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

tido tu best zura, nikmat

zino said...

salam kenal..

amboi syok nya dia tidur.. sape yg tukang snap gambar tu.. hehe

moralle said...

Alahai, ngantuk bangettt eh yang, tak lah tua kot, nampak cun melecun lagi tu, muka baru bangun tidur pun masih vogue gitew :)

CikguZue said...

sweet dreamm ok

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

zino
seri yang tukang ambik member baik akak

moralle
tu lam gambar aje, cuba kalu cuba dekat-dekat, kedut saner, kedut sini

cikguzue
tq

Kak Lady said...

Tgk muka ngantuk tu tak tahan...mata akak pun kuyu jerrr....

mOhD^.^rAz said...

sempat lg tdo tuh...
:)

~dyla~ said...

kak,
cunnya muka ngantok tue.....

wan wma said...

ehem..saya pun tak tau la kenapa kak, sekarang ni kalau sampai pejabat asyik ngantukkk jer kejenyer...kena banyak bersenam ni

Aleeya said...

he he, aku lagi soka tido dari makan heehehe, kiyut muka ko walopon tengah kantoks he he

Zuhaini said...

salam ziarah.. hihi.. alahai siannye tak cukup tido.. :)

IdaShah said...

syiokk nya akak tido
klu kat ofis sy xleh tido
bising memanjang

mother of two said...

salam..

thanks for visiting my blog.
ur blog pun best gak layan...
saya kat opis tak tido.. kalau boring start keta brooomm balik rumah...apa punya employee huhuhu... :)

Nazathul Hamimi said...

sama la kita, suka gak tido.. tapi selalu time lunch jer la.. pagi2 selalu segar bugar..

nasib kita ni PA kan.. ada bilik sendiri.. kalau tempat kita open, tentu tak dapat tido sesuka hati.. tapi kalau tertido, jangan sampai bos yang kejutkan udah ler.. kih kih kih..

marinahunny said...

tq kak rose coz singgah kat blog saya.. comei lah muka bru bangun tdo tu..hehehe

suesally said...

overtime eh??

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kak lady
jom kita tido

mohd raz
sempat datang awal sangat , orang x der lagi

dyla
tu muka toyer namanyer

wan wma
tulah, akak ngantuk sekarang ni mungkin sebab nak membesarkan lagi badan kot

aleeya
akak pun kena buat suka tido dari makan, tu ajelah cara nak diet

zuhaini
salam, tq singgap blog akak

idashah
kat tingkat akak x ramai orang

mother of two
tq jugak singgah blog kak rose, best nyer boleh balik umah tido

nazathul
pagi x segar coz banyak menda nak kena buat, akak bangun lam kul 5.00 pagi tido lak kul 12 or 1.00 pagi

marinahunny
tq jugak singgah blog akak, tu namanyer muka toyer

suesally
overtime tido, tul tu

^AnGeL iN DiSguiSe^ said...

best ngantuk² ni...bikin mau tidur..dapat tidur 10mins pun jadilaa..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

angel in disguise
betul tu

 
template by suckmylolly.com