Monday, October 13, 2008

DINNER

last nite aku masak lauk paling senang, masak lemak kacang panjang, ikan goreng n BUDU (favorite rizal) bertambah-tambah abang makan nasi coz masak lemak kacang panjang favorite abang, kuah ajelah, kacang panjang langsung tak disentuhnyer

aku x leh makan sama coz aku kena layan abang n kasih, yang ader berbagai-bagai permintaan untuk habiskan satu pinggan nasi, sekejap nak tambah nasi, sekejap nak tambah kuah, sekejap nak ikan, sekejap nak air sejuk sekejap nak air teh. semuanya lah selagi x habis nasi selagi tulah diaorang duk memanggil "mama, mama, mama"


see, makan nasi guna tangan kiri lagi, dah puas aku duk ajor tapi tetap gak nak pakai tangan kiri, x per, x per kita tunggu bila kasih dah besar sikit nanti, baru dia tahu apakah kegunaan tangan kiri kepada semua manusia dan kerana itulah pentingnyer kita makan nasi guna tangan kanan.


beginilah rupernya kalu x bersuap, tapi kalu ader bf manar boleh bersuap, x cunlah, mesti nak makan together-gether, maner boleh orang lain suapkan. x ruggedlah cam ni kan....


aku suka sangat nengok abang makan, betul betul rasa hilang penat kalu nengok abang makan siap bertambah-tambah lagi. kasih belum boleh wak kira lagi, kasih still diet so makan pun sikit-sikit aje. abang yang bestnya sambil makan sambil tu mulut duk memuji cakap "sedapnyer mama masak, abang sukalah". yelah kan semua anak-anak, walaupun x sedap tapi kalu mak dier yang masak mesti best punya, macam kita gak, air tangan mak kita lah paling sedap, orang lain x leh tandingnyer. mesti mak kita gak menang


0 comments:

 
template by suckmylolly.com