Tuesday, November 25, 2008

BERJAYA TIMES SQUARE

during lunch break, ai went to Berjaya Times Square, sorang diri aje, x leh dan sememangnya TIDAK BOLEH SAMA SEKALI nak ajak seri neman coz aku x leh kacau time kerja dia, kan karang aku terbabas balik lambat dia yang kena. oh ya, kerja seri x macam aku, aku bila-bila masa boleh menular tapi seri memang kena on time, masuk kerja, lunch or balik kerja semua kena on time, x leh ngelat cam aku.

tujuan aku cuma satu bila datang sini, x leh membazir shopping lagi, kena fokus cari barbie shoes aje. so aku ngan confidentnya masuk times square langsung x pandang kiri n kanan terus menonong aje masuk metro jaya nak cari shoes barbie.


dari jauh aku dah nampak barbie shoes yang anak aku idam-idamkan, terus aku panjatkan doa agar adalah size kali ni, kalu x der gak kat sini maka aku kenalah menapak gi Isetan, Bukit Bintang. Tapi tulah, kalu dah rezeki aku nak beli kasut tu ader maka memanglah tak kemana dan usaha itu tangga kejayaan. aku berusaha redah semua shopping complex semata-mata nak tunaikan permintaan kasih. n finally aku dapat gak kasut ni, tapi aku amik size besar 28 coz aku dah serik beli kasut untuk kasih yang cuma boleh pakai lam masa 3 months aje, pastu duk elok tersusun lam almari. kasi pameran sikit.




tapi masa ni suspen gak coz salesgirl tu amik masa 20 minit nak cari size tu, aduhai jantung aku dah kencang dah ni, takut x der size, hampalah harapan anak dara aku sorang tu. lam kepala hotak aku ni dah macam-macam duk pikiq kalu x der gak ari ni, balik opis nanti aku nak call supplier barbie tanya ader lagi tak stok shoes ni or aku kena gi area PJ/Shah Alam carik lagi. sambil-sambil duk pikiq berkenan lak ngan spek barbie ni, tapi takut lah pulak rosak mata kasih, dia ni kalu pakai spek bukan tahu nak buang.


sambil-sambil tu aku snap lu beberapa gambor





syukur Alhamdulillah, ada gak rezeki aku, dah pasti kasih suka giler ni





0 comments:

 
template by suckmylolly.com