Wednesday, November 19, 2008

HAMPEEH AJEEEE

aku banyak giler kerja semalam, sampaikan nak gi toilet pun x sempat. terkejar saner, terkejar sini, tulah officer kat sini semua antor paper last minute, yang terkangkang nak compile semua nya aku. yang kena cubit di boss sebab lambat pun aku yang kena. kononnn lah minah tu nak diet so skip lah lunch, tapi hammpeeeeeeeeeehh, aku kena makan gi makan gak, nanti aku kena buat kerja sampai tengah malam. Sib baik seri sahabat sejati, aku tahan lu dia jangan bagi balik, neman aku makan jap.

food court ni laku giler sangat-sangat kot sampaikan nasi pun dah abis, aku kalu nak buat kerja sampai malam kena makan nasi, amik tenaga, baru boleh buat kerja, kalu idak perut ni asyik duk krot kret, krot kret menyanyi. sanggup aku gi order nasi kat kedai sebelah, yang penting ader nasi, perutpun orang melayu jati kenalah makan nasi gak



so nilah dinner aku petang semalam, tapi kongsi kong ngan seri, aku x dapat nak abiskan coz rasanya mesti boss aku duk cari maner lah minah ni menular?


0 comments:

 
template by suckmylolly.com