Wednesday, November 19, 2008

KORJE...KORJE....KORJE

see, jam dah pun menunjukkan kul 6.43 petang, ini bermakna aku kena turun tingkat bawah coz 7.00 malam aje guard will katup all the pintu. so aku kena hangkut all the paperwork berserta ngan segala mak nenek fail ke tingkat bawah, Admin Department coz kat situlah satu-satunya tempat yang bukak until 12.00 midnight.

rakan sekerja kat sini semuanyalah baik belaka, especially lelaki, pompuan yang paling baik of cozlah si mata empat tu. kang kalu x puji, moncung sedepa lak. aku pinjam dan guna tempat CC. pc dia best tu lagi baguih pada aku punya, keyboard lak kalu menaip aduh asyiknyer. rasa cam menaip 100 elai kertas pun x penat lagi.

Abang Jum lah satu-satunya jejaka yang menemani aku semalam sampai kul 11.30 malam, tapi dia ni baik giler coz nolong cari idea nak update blog ari ni. kalu aku x balik umah maner ader entry nak taruk so semalam abang jum merangkap jurukamera x bertauliah duk snap all the photo masa aku tengah asyik buat kerja, tido jap n curik masa update blog.


oh ya, budak opis aku x tahu aku ader blog, sorang dua ajelah, lagipun budak opis aku bukan giler buat batu blog ni. aku x bagi coz jiwa aku belum kental lagi untuk mendedahkan pada budak opis, so semalam, finally aku bagi gak abang jum nengok sikit ajelah setelah dipujuk beberapa kali.

tq abang jum kerana nolong saya buat kerja sampai jauh malam, surelah abang jum mesti baca pagi ni..terima kasih daun keladi, lain kali boleh neman saya lagi yer.........


pas tu aku kepenatan, tido jap lam 1/2 jam. aku letih giler lah.


buat kerja pun x kusyuk, laki aku tuh 100 kali duk call tanya bila nak balik, suruh balik dulu, x nak. nak gak nunggu, ajak datang opis aku dia x nak, nak lepak kat opis dia aje. tapi kesian gak kat laki aku tu sampai kul 11.30 malam nunggu aku, sebenarnya kalu dia balik umah dekat aje, dalam 15 minit dah sampai pandan indah. Agaknya dah biasa balik berdua naik motor so kalu tunggang sorang diri mesti x syok nih......agak ajelah...



3 comments:

rasp said...

alahai cian u balik lewat ek smlm..i pun lewat gak dlm kul 8 tapi tak lah selewat u...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rasp
bila time board meeting aje mesti cam ni

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rasp
bila time board meeting aje mesti cam ni

 
template by suckmylolly.com