Friday, November 14, 2008

KELUPAAN



sekarang ni semuanya Allah S.W.T bayar cash, x tunggu lama-lama dah. begitulah jugak halnya dengan rizal. Satu ketika dulu aku giler nengok criter kawin muda, sampaikan rizal naik rimas coz masuk bilik pasang criter indonesia, kuar bilik pun ader criter indonesia. dia marah benar kat aku coz suka layan criter macam ni. abis criter tu aku sambung lak ngan cerita Soleha, diikuti sekarang ngan criter intan. so aku cam x abis-abis lah kena perli coz suka layan criter indonesia. tapi sekarang ni dia lak yang lebih, tiap-tiap malam mesti nak nengok criter Sulaiaman. asal kul 9.00 aje mesti dah duk depan TV ngadap criter sulaiman. so sekarang giliran aku sindir rizal. aku cakap "tuhan bayar cash sekarang, dulu ayang selalu kutuk yang, sekarang ni saper yang giler duk nengok drama indonesia"


tengah asyik duk layan criter ni, tiba-tiba rizal nanya aku "cam x lengkap bulan november ni, ader menda yang belum settle lagi, cuba ayang ingat betul-betul, apa lagi yang tertinggal"



dah x der menda yang tertinggal semua dah beres, birthday, sekolah anak, itu ini semuanya dah beres apa lagi yang tinggal. rupernya aku lupa our wedding anniversary pd 1 November ari tu. camner lah aku boleh lupa tarikh penting camni. Rizal ingat, cuma dia nak nengok sejauh maner aku prihatin hal ni. Setiap tahun memang rizal yang akan ingatkan aku, aku cuma ingat tarikh birthday aje. but this year, rizal sajer buat donno coz nak nengok aku.
sayu ati coz rizal ingat anniversary kitaorang tapi aku boleh kelupaan. Lagi sayu bila rizal bagi adiah anniversary. tak terucap dengan kata-kata........................










4 comments:

edrina said...

Kak Rose, Happy Belated Anniversary!! Semoga berbahagia selamanya :-)

Cikgu Ije said...

yeay! da jpe 1 contoh konsep lengkap melengkapi antara 2 insan. kalu dulu de x suke.. tp skrg de da suke. =)

kalu btau my fren, tentu de diam terkedu. sb de xcaya bende ni.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

edrina
terima kasih banyak-banyak atas ucapan dan doa.

goasop
kalu kita jumpa yang ngam ngan kita mesti best tapi nak boleh jumpa tu macam-macam menda kena redah, kak rose pun dulu cam tu gak

CuTeMiUt78 said...

aduhai... sayu gak rasanya.. untung akak, abg rizal ingat tarikh anniversary..pe pun happy belated anniversary ya kak..semoga hubungan kalian kekal bahagia hingga ke akhir hayat

 
template by suckmylolly.com