Monday, December 15, 2008

13/11/2008 - BREAKFAST

supposed gi breakfast ngan rizal makan roti canai tapi laki aku kena gi bengkel, sejak akhir-akhir ni rizal cam dah malas nak gi bengkel, masa banyak dihabiskan kat umah. so partnernya, Lan dah banyak kali sound, akaun lum buat agi. so nak x nak kena gi gak workshop, lagipun ari-ari hujan dan mendung cam ni, x seronok sangat nak bawak anak-anak kuar.

disebabkan tuan besar x der kat umah, maka aku bolehlah melenggang kangkung buat breakfast ala kadar aje. aku cuma goreng mee aje. mami ngan eji after subuh terus tido, rasanya kul 12.00 nanti kot baru bangun. aku pun kalu x der anok mahu kul 1.00 kot baru bukak mata, tapi si abang ngan si adik, depa berdua bangun awal, so bila bangun aje mesti duk kacau aku tido soh masak. "abang hungrylah mama, dah kosong sangat dah stomach abang ni"


so disebabkan mami pun still duk beradu kat bilik lagi, anak-anak pun merdeka lah, diaorang mintak excuse x nak shower lagi, nak breakfast lu, ala apa salahnya sekali-sekala breakfast lu baru shower kan. budak-budak pun boring gak kalu asyik displin aje, idup pun x enjoy. tapi lepas tu mesti ader yang bernanah kat telinga coz kena membebel x mandikan anak lu. bla-bla-bla-bla-bla-bla, syhhhhhhhhhh kena diam ajelah kan dah salah sendiri, sendiri tanggunglah



0 comments:

 
template by suckmylolly.com