Friday, December 12, 2008

SHOPPING



time lunch semalam kuar ngan eji, dia nak beli baju opis, dah kehabisan stok baru katanya....maner lagi kalu tak ke Nichii, bukan Nichii maju junction tapi Nichii Times Square kat saner lagi banyak bajunya compared ngan kat maju junction.



eji ader kat lam fitting room, aku lak kena tunggu kat luar, kena bagi comment samada baju tu sesuai or not n tukang gi ambik size yang sesuai ngan eji. so gi mari, gi mari aku duk ulang alik amik baju untuk adik tercinta ni.


aku berjaya menahan diri dari beli baju kat sini, ku banyak bersabar tika berada di Nichii ni. maner yang cantik tetap aku x pandang, aku kena tahan diri dari shopping lagi. anak-anak aku dah dekat nak masuk kindy. sekarang ni my dearest rizal dah sound jangan boros sangat beli baju, aku pun dah jadi cam hamba baju, asal gi shopping mesti nak beli.
poket eji aje yang rabak, poket aku selamat, Alhamdulillah,
eji sound aku "alhamdulillah untuk ari ni, malam ni balik umah mesti x leh tido duk ingat baju yang aku dah aim" tapi aku rasa cam betul aje cakap eji tu


0 comments:

 
template by suckmylolly.com