Thursday, December 11, 2008

8/12/2008 - UMAH TOK WAN

malam tu kami sekeluarga gerak gi umah moyang abang n kasih. abang ngan kasih kalu dah sampai sini mesti payah nak balik lebih-lebih lagi dah jumpa ngan cousin. anak-anak cousin aku lak baik giler, ikut aje kalu abang ngan kasih ajak main. puas main neman anak-anak aku nengok DVD lak.



ni tok wan aku dan merangkap nyang pada abang n kasih, korang tau tak? dari dulu sampai sekarang, muka tok wan x pernah berubah, x nampak tua pun walaupun dah bergelar moyang. bila aku nanya apa petua? tok wan cakap "air sembahyang". emmm.................... x berani dah nak tanya panjang lebar, terus terhenti sampai situ aje. nanti ader lak yang kena sound tak tutup aurat.







bukan tokwan aje yang aku takut kalu kena sound, ngan pak sedara kesayangan aku pun dah kena sound "ni bila nok tutup nih"



cousin aku rashdan..aku ader ramai giler cousin sebelah papa, dan semuanya baik-baik belaka, bertuah idup mak sedara aku dikurniakan anak seramai pasukan bola sepak dan semuanya bertertib dan baik sekali.





yang ni lak abdal, same age with rashdan, lahir pada tahun yang sama tapi berlainan bulan. hebat betul mak sedara aku ni, jenuh mintak petua, katanya rezekiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Alhamdulillah. amin



kasih maner boleh kalu x berkepit walaupun sekejap aje, mesti nak berkepit gak, ambik berkat bfore gi main





rashdan ngan ayah su, tima kasih yer tolong idangkan air untuk kitaorang, maner nak carik orang lelaki idang air sedangkan kakak ngan adik pompuan sibuk duk melayan aku bercerita.



tahniah gak pada 2 orang cousin aku yang masih kocik lagi kerana dah pun selamat berkhatan.....untung diaroang kan, berkhatan pun sekali ngan abang, abang boleh nemankan adik berkhatan, kesian kat abang danish, saperlah nak neman nanti?
aku x sempat nak berborak panjang ngan cousin kesayangan aku, papa sibuk nak ajak balik, gambor dia aku x leh nak taruk kat sini coz masa ni dia x bertudung.



0 comments:

 
template by suckmylolly.com