Tuesday, December 02, 2008

CEKODOK

aku takkan biarkan anak-anak aku tido dalam kelaparan, tengah malam pun tengah malam lah, aku sanggup masuk dapur, asalkan abang ngan kasih dapat tido ngan nyenyak sekali. Bukan selalu pun abang ngan kasih nak supper, sekali sekali aje, bila lapar. kita orang tua ni pun kalu perut lapar pun tido tak lena, apatah lagi budak kecik cam anak-anak aku tu.

tapi cekodok untuk abang ngan kasih senang aje, taruk gandum, garam ngan sedikit perisa kiub ayam knors

nah, nilah hasilnya, abang x nak ader sayur, bawang, bilis lagilah jauh sekali


abang tetap menjadi penunggu setia mama dia kat dapur, alah mama tahu sebenarnya abang tak sabar nak makan kan????

aku buat kecil-kecil aje cekodok tu supaya senang nak masuk mulut


nilah hasilnya....cekodok khas buat anak-anak mama yang tersayang

n abang makan sampai licin..........


4 comments:

BigMouth said...

Rajin nyer hang.... alang tabik lah...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

BigMouth
kena buat gak kalu idak lapor lah perut anak-anak bertuah tu

[S]itie [B]Um [B]Um said...

kosong je cekodok tu..senang!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

sitie
kosong aje favorite abang, sayur-sayur x main

 
template by suckmylolly.com