Thursday, December 04, 2008

MOTOR N MONOREL

morning, saya dah siap nak gi kerja... tapi bercinta tul lah nak nunggu my dearest rizal pakai kasut

cam biasalah kan, kalu bangun awal giler, kreter lah pilihan kami laki bini tapi kalu dah agak-agak telat tu, saya laki bini naik motor, pecut laju-laju sampai nak tercabut helmet aku. pagi tadik boss dah sms rizal - ader meeting ma...., nak kena sampai bfore 8.30. Kalu dah cam tu gayanya sendiri mahu ingatlah sediakan duit kecik RM1.20 coz aku sah-sah kena turun kat tepi stesen Monorel Bukit Nanas, kena sambung lak naik Monorel. jam sudah pun menunjukkan kul 8.15 pagi, sempat ke ni??? aku lak nak kena masuk opis bfore 8.30. lambat 7 kali kan, ader lak dapat memo dari HR.


saya sudah pun berada di stesen bukit nanas, lepas ni saya kena turun kat stesen Medan Tuanku, jalan kaki sikit barulah sampai ke maju junction. sebenarnya saya boleh aje pergi kerja sendiri tapi apa salahnya nak berkepit, bercinta bagai bfore opis aku pindah, nanti tahun depan saya dah kena gi sendiri kerja, masa tu x dok doh nak naik kreter or motor sama-sama. sendiri jalan daaaaaaaaaaa. that whylah you all semua kena hargai masa bersama suami ketika gi dan balik korje, satu ari kita mesti rindu ngan suasana cam tu. Pastu kelip-kelip aje mata nengok laki orang datang amik bini dier, kita masa tu kena gi sendiri aje. Pejabat x sama haluan ma. wuhhhhhhaaa. Masa tu mesti rindu nak naik motor sama-sama tapi pasti dah x der peluangnya kalu aku nun jauh di Putrajaya, laki lak cuma kat KLCC aje.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com