Monday, December 01, 2008

TOK LANG

masa gi umah cousin aku, maka ramailah berjumpa ngan sedara mara, n ader setengah-setengah tu yang tak pernah datang umah aku. so balik dari majlis tu, Tok lang ngan anak-anak dier ikut dari belakang, nak kenal umah kami. so bila dah terjah ke umah camni, harus x sempat nak beli makan-makan so aku sempat goreng cekodok pisang yang kak ani pantry amik dari kebun dier.


Tok Lang ni pak sedara mami so pangkat pada aku kira tok sedaralah, dia warak giler orangnya coz selalu amik cuti panjang gi buat tabliq, makanya aku pun cam gerun masa jumpa Tok Lang kat umah cousin aku, sib baik aku dah saut seluar panjang kalu idak mahu aku kena khutbah berjam-jam, sampai umah aje aku terus berlari masuk bilik pakai kain batik ngan t'shirt rizal. Si baik segalanya berjalan dengan lancar.

 
template by suckmylolly.com