Wednesday, December 24, 2008

YANG HILANG SUDAH BERGANTI

gelang idaman hati sejak zaman bujang lagi yang dihadiahkan sebagai hantaran waktu kawin tahun 2003 dulu dah ilang pada tahun 2005, masa tu kami semua bercuti ke Terengganu dan hilang dari tangan aku waktu jalan-jalan kat Pantai Batu Buruk. sedor tak sedor gelang tu x der kat tangan aku. Menangis 3 ari 3 malam aku duk kenang satu-satunya gelang hantaran yang dah ilang. lama giler nunggu bilalah encik rizal nak gantikan yang baru, hari berganti hari, bulan berganti bulan, tahun berganti tahun, namun habuk pun tarak. masa Aidil Adha baru-baru ni, rizal adiahkan aku new bracelet untuk ganti yang hilang. kesian agaknyer, dia duk nengok tangan bini dia kosong aje. Macam maner sekali pun aku berterima kasih sangat-sangat pada my dearest rizal kerana yang hilang sudah pun berganti. pemberian bersyarat dari my dearest rizal, hilang sekali aje lagi, no more bracelet dah lepas ni.....

4 comments:

♥Cik Puan♥ said...

cantiknyer...suke..suke

Whitetulip Tales said...

salam kenal..

wah..dah dapat yang baru..tahniah. terubat jugak ati tue yerk..hihi..pas nih, mesti senyum sampai ke telinga nih!ngeh2..

dakgilachoc said...

waaa...syoknyer..lawa gelang tu kak..besarnyer...gelang emas ke? nape x zoom in?

CuTeMiUt78 said...

wah.. kak bestnya.. dapat yg baru lagi.. heh..heh..heh..

 
template by suckmylolly.com