Wednesday, January 07, 2009

BREAKFAST

ng
nilah tadika abang ngan kasih



kami ikut van abang dari belakang, abang ngan kasih tak tahu menahu langsung yang mak pak diaorang duk ikut vontot van. kami nak nengok camner reaksi kasih ngan abang dalam van n Alhamdulillah abang ngan kasih duk diam-diam dalam van, n nampaknyer abang duk sebelah kasih.



dan aku kembali senyum. Masa abang ngan kasih turun dari van, aku laki bini duk nyorok lam kreter nak nengok camner ngan kasih, abang kan dah okey so takyah nak risau sangat dan after semua dah masuk class, aku terus jumpa ngan pak samad (Driver van), nak tanya pasail kasih terus nangis ke tak lam van, coz masa nak naik van tadi bfore nak pisah ngan aku kasih duk nangis sekuat-kuat ati, takut lak aku nengok situasi tu tapi rizal cakap biarkan aje, kena gak buat, esok aku dah kerja, tapi lepas kasih naik van lam keadaan duk nangis teresak-esak, aku yang dalam kreter walaupun duk ikut dari belakang, tetap gak kuar air mata coz tak sampai ati nengok keadaan kasih. Tapi Alhamdulillah coz kasih dah benti nangis bila pak cik samad pujuk ngan bagi sweet. Terima kasih sangat-sangat pada pak cik samad yang sama-sama main peranan duk pujuk kasih.



lepas semua dah settle baru boleh isi perut, kami gi makan nasi kerabu kat restoran di Pandan Kapital





sambil makan nasi kerabu sambil tulah aku duk pikir aper nak bagi hadiah kat abang ngan kasih ari ni atas kerajinan anak-anak bertuah tu gi sekolah disamping nak pujuk kasih agar berminat gi tadika pas ni, aper yerrr.....aku duk pikiq, duk pikiq dan duk pikiq


0 comments:

 
template by suckmylolly.com