Sunday, January 18, 2009

BREAKFAST



as usual, hari sabtu mesti breakfast kat luar, time ginilah rizal nak abiskan masa ngan anak-anak dan seterusnya dengar celoteh abang ngan kasih pasal sekolah diaroang.


aku tak makan banyak sangat ari ni, coz aku nak kena jaga badan balik, abang rahman kat opis aku dah tegur cakap aku dah makin berisi. memang yerlah, aku ni dah beratus kali cakap nak diet tapi sampai ke ari ni, tak tercapai lagi hasrat tu. tapi akalu nak buat aku kena kuat kan semangat, ni pantang nengok nasi mesti perut mintak diisi.. bukan sikit tapi banyak giler tu.


lama gaklah aku sekeluarga menapak kat sini, duk dengar criter abang n kasih, kalu kat umah diaroang tak excited sangat nak criter coz asyik duk ngadap tv aje. kat kedai mamak ni harus lah concertrate coz x der menda lain nak ngadap, yang ader muka mak pak diaroang kat depan.


1 comments:

CuTeMiUt78 said...

mesti byk menda yg nak diceritakan kan kak.. diet..diet.. gak.. tapi klu mkn sedap.. blh diet ke kak..heh..heh.heh

 
template by suckmylolly.com