Monday, January 12, 2009

CHEF DANISH


yang jadi tukang goreng karipapnyer of cozlah Chef Danish, tapi kenalah monitor gak, kan karang abis melecur anak aku baru padan muka mak ayah dier. aku ngan mami sibuk duk pintal karipap, biar eji yang nolong anak sedara dier.

rajin chef danish ni, semua karipap chef danish yang tolong gorengkan. hangus lah sikit tapi okeylah sedap abang. lain kali boleh tolong mama lagi yer. terima kasih yer abang..

eji yang monitor pun boleh hangus gak karipap ni, eji ni asyik duk gayut, ni bukan eji yang monitor abang tapi abang yang monitor eji

6 comments:

liwaniel said...

rajin nye chef danish ni goreng karipap

CuTeMiUt78 said...

wah.. bagusnya abg danish.. dah blh diharap ya..

~~ciklinn~~ said...

wah rajinnyer chef danish..... cayalah....

tapi linn suka sgt rambut yg mengurai cantikk tu..

cantiklah kak... geramm tgok

one love said...

cantek nya rambut akak!
:) serius!

gee ryder said...

jd chef bsr nti danish ni

mummysyafie said...

rambut sapa tu..mak aii..cantik erkk, suka nengok rambut orang curl camtu. senang jaga tak?

 
template by suckmylolly.com