Tuesday, January 06, 2009

DATING


selesai beli barang dapur, kami berdating sekejap kat kedai mamak, laki aku soh makan tapi aku tak nak, bukan sebab diet tapi nasi kat umah lagi sedap, mami masak ikan golek, bodohlah aku kalu makan kat luar, rugiiiiiiiiiiiiii tu..................




warna sama hitam tapi air lain-lain, aku coke manakala laki aku lak kopi panassss...




laki aku pelik ngan risau kenapa radio tak berbunyi malam ni, diam aje, cakap sepatah jawab sepatah, yelah radio tu tengah duk takut ari esok, takut kasih x mo gi sekolah, takut kasih buat perangai nangis pagi-pagi, takut kasih x mo naik van, takut giler ngan keadaan tu. Laki aku ingat aku terasa ngan dier coz dier tak amik cuti ari anak masuk sekolah, so dia cam berkali-kali mohon maaf, tapi tu bukan sebabnya, puas aku duk cakap tak, bukan sebab tu, dia still nak mintak maap gak, katernyer dia kenal sangat ngan aku, kalu radio milik dia ni tak berbunyi n riuh sekampung mesti ader yang tak kena, kalu idak asyik pot pet pot pet duk bercakap. ni satu lagu pun tak main.


pastu dia ajak aku jalan-jalan gi Spektrum, sajer aje cuci mata kat saner


7 comments:

Nurmala said...

wah...berdating!!
bila nak gi honeymoon pulak? hehe..gurau ye~~

Zanna_MamaBatrice said...

ooo..kak ros risau kasih nak masuk sekolah erk....
insya allah ok tu..

hik hik hik, betul2 memahami ler hubby kak ros tu....yelah, slalu radio tu kalu tak tutup berbunyi sakan, tu yg dia pelik tu, radio on tapi xde suara...he he he

samalah kak ros ngan zana, kalu risau @ ada something yg x kena, mmg mulut jadi berat jer kan

bozzobattousai said...

cakap la radio hang bateri weak...spektrum bukan ada menda...nak cuci mata pon tak best...ampang point ok sket...

PerantauSepi1306 said...

skali skala dating ok tu kan sis ros. hmmm dun worry dak2 skang ni cepat je adapt bila masuk skoll. so how's kasih ari ni.. ok ke?

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

bozzobattousai
memang betul, spektrum bukan ader menda tapi tempat lama lagi dikenang kan, banyak kenangan tu

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Nurmala
honeymoon payah nak gi lah mala, tak sampai ati nak ninggal anak berhari-hari


Zanna
risau tahap gaban zanna, tulah kalu radio katup dia memang duk risau

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

bozzobattousai
tulah spektrum x der menda tapi tempat lama lagi dikenang kan

Perantausepi
Alhamdullillah kasih dah mula okey

 
template by suckmylolly.com