Thursday, January 08, 2009

DEMAM


kami sekeluarga nak kuar, tapi kena lu lepak kat sini jap sementara nak nunggu eji balik dari opis




lelaki yang duk sebelah saya ni tak sihat, masa kat opis, berkali-kali duk call bini dier nak bagitahu dia demam.



badannyer panas giler, ni komfem mesti demam. so last nite kami sekeluarga nemankan rizal gi klinik. rizal nak makan pun tak lalu, nak jalan lagilah tak larat. so semua pergi nemankan rizal takut-takutlah laki aku pitam.




3 comments:

aFkaR'z said...

salam singgah!

manja nya hubby dia erk, ngadu bila demam... hubby aku takde nya nak ngadu2 gini... kita tanya kabar pun dia buat deek jer

CuTeMiUt78 said...

alahai kesiannya kak..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

aFKaR'z
salam, terima kasih kerana sudi berkunjung. alah bila sakit aje manja.kalu sihat, pun sama paelnyer

cutemiut78
tulah, kena gi spital gak ni rasanya

 
template by suckmylolly.com