Sunday, January 04, 2009

JOM MAKAN


disebabkan pelanggan pun x ramai, bih kurang 3 family aje yang ader, maka bolehlah kami jadi tuan rumah kat sini....





abang ngan kasih main kat sini sementara, mama, mami dan mak ucu dia duk mencekik kat sini, selera anak aku x der kat kedai cam gini, balik nanti kami singgah kat restoran ariff, nak beli roti canai telur, takat ni perut anak-anak bertuah tu kenyang lagi, bfore nak kuar tadi aku dah suap nasi ayam ngan sup, buat persediaanlah, kot-kot depa berdua tak nak makan, perut pun dah kenyang, tak der lah rasa bersalah sangat kalu aku duk makan, anak-anak tak makan.




so yang ni kawan baru abang, dia baru berkenalan, salah sorang





ni masak ikan siakap tiga rasa



air kat sini kira mahai lah bagi standard gaji aku, air kelapa RM5.50 dan air buah campur RM6.00




tapi lauk yang kami order tu lambat sampailah, nak nunggu lauk tu sampai tul-tul bercinta...



ni lah ayam kenyet yang disebut-sebut orang...



sementara nak nunggu 3 lauk lagi sampai, kami ratah lu aper yang ader, aku mintak 3 ayam kenyet, tapi yang sampai cuma 1 aje, pastu nunggu bih kurang 20 minit baru lah

2 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

erk...ayam kenyet erk nama dia? hehehe...nmpk mcm sedap..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

nama dia memang ayam kenyet tapi adik akak panggil ayam penyet

 
template by suckmylolly.com