Friday, January 23, 2009

NUNGGU ISYAK

nilah keadaannyer bila maner nak nunggu isyak, kalu duduk terus kat sejadah sambil nunggu waktu isyak, ader lah yang datang duk gacau, panjat saner panjat sini, tarik rambut abanglah, cabut kopiah papa lah. so sinilah port abang ngan papa dier sementera nak nunggu isyak

dua beranak ni tengah gelak nengok kasih buat aksi lawak kat depan, x leh kacau kat sejadah, kat sini pun boleh kacau gak.





4 comments:

Ms AiReEn MoHd said...

HALLO AKU ORG BARU JENGGAH BLOG HENGKO.....AKU VIEW LA....WEY ANAK KO YG KASIH TU MMG CHANTEK PLUS LAWA....SUKER AKU TGK DIE TUH....HEHEHEH NANTI AKU NAK DTG SELALU BLOG NEH ,NAK TGK KASEH LA....CHUMEL NYER KO KASIH...MEH JADIK ANAK HANGKAT AKU MEH...ERR KASIH TU NAME REAL DIE KER?

KAK LONG said...

wah bagusnya, anak2 kecil sudah diasuh solat...bagus2. Ramai ibubapa yang hanya jaga solat sendiri sahaja tapi anak tak solat tak apa pulak...ada jugak ibubapa yg langsung tak solat dan anak2 jugak tak solat....walau apa pun saya percaya kita semua berusaha untuk memperbaiki diri kita. Mudah-mudahan kita semua bahagia ye. Kagum tengok cara saudari melayan anak

DrSam said...

like fater like son le...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Ms airaen mohd
terima kasih sudi jenguk, tima kasih atas pujian tuk kasih tu, kasih tu memang nama betul nyer , sudi aje kalu ader orang nak jadi mak angat, tak cukup tangan, stadium melawati hamba tadahkan

kak long
tul tu, kita sama-sama berusaha untuk menjadikan yang terbaik

drsam
yup tul tu

 
template by suckmylolly.com