Monday, January 12, 2009

PANJAT



nengoklah gaya anak dara aku sorang ni, suka benor memanjat, tak kira tempat, asal ader tempat boleh panjat, semua nak panjat. abang danish lain sikit, kadang-kadang berani, kadang-kadang gayat.




mami menjerit duk nengok cucu panjat tinggi sangat, tapi tak aperlah pandai panjat, pandai turun, kalu abang danish lak pandai panjat tapi tak pandai turun. tak boleh cakap aper dah, memang tu hobby baru kasih, panjat saner, panjat sinir. Tapi aku tak marah, sebab rasanya kasih ikut perangai aku masa kecik, bezanyer aku suka panjat pokok jambu dah kasih suka panjat grill coz pokok x der kan, kalu ader pokok, harus gak panjat ni.



waktu umur kecik dulu, asal balik dari sekolah aje, lepas salin baju, terus gi panjat pokok, seharian aku duk atas pokok, turun bila nak makan aje. bila ari dah gelap baru aku masuk umah, gitulah setiap ari, sehinggalah aku pindah ke kawasan baru yang tak der pokok.


6 comments:

rasp said...

kiranya ni ikut pe'el u ke ek..hehehehehe

Aleeya said...

dasat la anak kak rose, wat aksi stunt tu...careful yg, riso le nengok..

dakgilachoc a.k.a nani said...

isk...mmg betul2 ikut akak la ni erk? bahaya tul dia manjat tinggi2 ni...tu nasib baik manjat grill pintu...klu manjat tingkap cane? isk isk isk...

DrSam said...

memang adventurous. bila besar boleh panjat gunung everest.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

rasp
memang tul tu, ikut pael mak dier sijibik

aleeya
tulah memang dasat giler dia ni sorang

CuTeMiUt78 said...

wow.. kemain lagi tasih ya.. nak jadi superwomen ke.. ish..ish.. panjat kat mana tu kak.. tak takut jatuh ke apa..

 
template by suckmylolly.com