Wednesday, January 07, 2009

PLAYGROUND II


rasa tak syok lak nengok anak-anak aku main playground kat tempat tadi, maka aku pun bawak abang ngan kasih gi playground sebelah umah aku




anak jantan x perlah panjat tinggi-tinggi, namapun lelaki, so orang nengok pun tatak heran.....akan tetapi kalu budak pompuan payah lah hamba nak cakap weii






anak pompuan saper lagi yang suka panjat saner panjat sini kalu bukan anak pompuan my dearest rizal



penat main-main kat sini, benti jap minum air, sib baik kat sebelah taman ni ader warung jual air, kalu idak, ader lah yang kena berlari balik umah amik air untuk anak-anak bertuah tu. budak-budak ni kalu dah sampai sini jangan harap diaorang senang-senang nak ajak balik....bercinta woiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii






air kalu beli tak leh beli satu kena beli sorang satu, bukannya aper daripada depa berdua duk berebut baik awal-awal lagi aku beli sebungkus sorang, x derlah lah menjerit bagai, saper nak minum dulu


3 comments:

DrSam said...

salam,

pertama: wah dah tukar banner kat atas tu.

kedua: melayan anak-anak kat playground ni, kita pun penat sama sebab mengejor mereka kesana-kemari.

MUMMY ILA said...

makoiii ganasnye main. huhu bahaya tu dik oiii

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Dr. Sam
tulah penat lebih-lebih lagi bila dah semakin tua


Mummy Ila
tulah ganas cam lelaki pun ader

 
template by suckmylolly.com