Sunday, January 04, 2009

RESTAURANT



aduh, memang konfem, x leh telanlah kalu makan kat sini, bukan sebab warak bagai coz aku sendiri pun tak tutup aurat tapi tekak aku ngan mami memang x leh terima.... sorrylah eji yer...angoh ngan mami betul-betul mintak maap.




eji ajak makan kat restaurant nilah, masa kaki melangkah nak masuk, aku bisik kat mami, biar betul nak makan kat sini, tekak aku memang x leh terima lah. maka kami minta dinner kat tempat lain, kalu boleh biarlah masakan melayu




nak tak nak eji kenalah terima, coz eji majoriti x nak makan, oh yer, adik aku selalu makan kat sini ngan budak opis dier, so bagi eji cam x der aper-aper tapi susah lah bagi tekak aku ngan mami nak terima.



kat tepi restaurant ni ader bazar tengah malam, kalu dah ader bazar camni, konfem ader jual toys kan, anak-anak aku apalagi.............



wajiblah kan kena beli sorang satu... nama pun budak-budak..



so lepas ni kami nak menuju ke maner yer....nak makan kat maner yer???



2 comments:

azie(mama auni& erin) said...

kat mana nie..sedap ker kak rose

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

kat depan vistana hotel, jalan pahang

 
template by suckmylolly.com