Friday, January 02, 2009

SELAMAT TIBA


syukur Alhamdulillah pada Allah S.W.T, jam 11.30 malam baru tiba kat KL. sepanjang perjalanan hinggalah sampai ke KL, hujan tak henti-henti turun, kereta pun kena bawak slow aje...


balik umah lepas mandi aje terus berkampung lam bilik mami, semuanya diceritakan kat mami rasanya x der satu pun yang tertinggal, berebut-rebut nak story aper yang jadi kat kampung kat mami, untuk mengelakkan pergaduhan berpanjangan antara abang ngan kasih. abang criter segala mak nenek kat mami dan kasih duk bercerita kat mak ucu.




semua x nak tido ngan aku, semua nak kepit ngan mami, tapi ader sorang budak pompuan tu kul 4.00 pagi dah merayap masuk bilik aku, tapi pandainyerrrr, dia tahu mama ngan papa dah tido, diam-diam naik tido kat sebelah papa. aku sedor bila kasih bukak pintu tapi saje aje buat donno, nak nengok sebelah saper kasih nak tido, rupernya pilihan tetap sama, sebelah bfren....


pastu dua beranak ni asyik duk bercerita sampai kul 3.00 pagi


4 comments:

one love said...

kak rose,
selamat tahun baru yer :)

Khas Lysha said...

br sampai kl ke.. seronok nyer bercuti sakan kat kampung ek!..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

selamat tahun baru gak dari kak rose sekeluarga

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

one love
selamat tahun baru dari akak sekeluarga

Khas Lysha
seronok tul bercuti sakan, baju pun banuyak kena basuh

 
template by suckmylolly.com