Tuesday, January 20, 2009

SUPPER

last nite abang ngan kasih tido lambat, bila dah tido pun lambat maka perut mulalah berkeroncong. nasi dah makan bfore maghrib nanti. abang mengadu kat aku yang dia lapar n mintak aku gorengkan mee mee. nak goreng lak, itu itu jam gak, abang danish nak makan, nak nunggu ayam tu kurang bekunya mahu kena tunggu lam 20 minit kot, abang lak jenis tak sabor so aku goreng mee kosong aje, telur tak leh taruk coz semuanya menternak bisul.


aku siapkan masukkan mee, kicap ngan rencah yang lain, abang danish lak berperanan jadi tukang goreng



see, berselera betul anak bertuah aku ni duk makan. aku yang dah mula diet terus jadi cam terliur lak nengok, tulah perut aku, nampak mee kosong pun boleh jadi terliur.


kasih makan sikit ajelah, tu pun tak abis, sajer nak ambil syarat nemankan abang danish


abang danish ni memang dah kuat makan sekarang ni, kalu ayam goreng, sekarang ni seketul tak cukup dah, mesti nak dua ketul.

4 comments:

Irfa said...

SALAM ROSE..
adui..penatnya nak khatam.byk yg dah miss..akhirnya sempat kover gak.suka tgk awak dan family.suka baca pasal kasih,abg,mr rizal ,eji dan mami.macam saya pun ada dlm semua cerita awak..anak2 awak yg comel dan family yg bahagia.semoga bhgia selamanya.

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. mee goreng kosong pun jadi la kan..

ain said...

sedapnyaaa!!!!

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam irfa
terima kasih kerana sudi baca blog akak. kita link yer

cutemiut78
tulah kosong pun kosonglah

ain
sedap untuk tekak abang danish

 
template by suckmylolly.com