Monday, January 12, 2009

TAK KENYANG LAGI LAH MAMA.....




aiseyy, anak-anak bertuah ni rupernya tak kenyang lagi, ingatkan dah kenyang masa kat kedai mamak tu, rupernya balik umah terus nak tumpang sekaki roti canai telur yang aku tapaukan tuk mami ngan eji. sib baik papa dia bungkuskan lebih, dah boleh agak pun, abang ngan kasih mesti kacau mami ngan eji breakfast.



tasih pun nak makan jugak.....




tapi makan alahai sikitnyer, almaklumlah diet, kena jaga badan, tak mo gemuk cam mama dier, nak slim meling cam mak ucu aje....





anak sulung aku kalu makan, memang tak hingat punya, sampai tak sempat duk atas krusi, bertinggung pun bertinggung lah asal kenyang. tak cukup ngan roti canai telur, abang mintak aku gorengkan ayamas lak. tu tengah duk ratah ayam lah, sampai tak sempat nak duduk atas krusi.


6 comments:

dakgilachoc a.k.a nani said...

kasih nk diet? hiks..patutnyer xleh mkn lagi tau..kn dh mkn kt kedai tadik..kekekeke...

lawakla nengok abg tu mkn smbil bertinggung...khusyuk tuh...hehe...

en_me said...

fewwittt, anak dara mama ittewww very sexy one uoolssss.. derr

ai said...

semangat tul anak kak rose makan. suke aku tengok! anak2 aku kalau nk makan banyak kene bersuap. termasuk yg sulong tua bangka tu! hihihi

BasH said...

allo sis, thanks for drop by, wahh comei2 anak sis...
kalo dah lapa sis..mmg akan mcm tu..hehe

mysha said...

aDik-adIk sHa pun SKe maKan rOti caNai 3 kePing ceLah giGi jerk..

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

dakgilachoc a.k.a nani
tulah kata diet, tapi balik umah, lupa jap

en_me
kena ikut mama dier gak

ai
abang danish memang kuat makan, kasih ala-ala anak dara lah konon nak jaga badan

bash
tq very much

mysha
perrrh, lagi terror ni

 
template by suckmylolly.com