Thursday, February 26, 2009

BERJAYA TIMES SQUARE




laki aku dah berjanji ngan gfren dia, nak belikan beg sekolah baru, tapi pilihan kasih kali ni bukan barbie, barbie tu pilihan mama dier, dia nak princess. aku dah nengok ari tu ader kat parkson KLCC tapi weiii, aku bercinta lah nak gi saner, jalan jem giler. makanyer lunch tadik aku ajak seri gi Berjaya Times Square ngan Lot 10 semata nak carik beg princess ni. tapi tulah, kami jalan laju giler nak kejar masa, kul 2.00 nak masuk opis balik, cam orang giler aku ngan seri berjalan, bukan berjalan dah, cam berlari pun ader.


masa kat times square seri lapor lah pulak, so dah baik ati neman aku ke saner, takkan tak reti-reti nak belanja member lagi, pilihan seri nak lunch kat sini


ni seri punya, aku order 2 gelas air sprite sebab dahaga sangat, seri diet jaga badan minum chinese tea aj




makan seri, makan kenyang-kenyang nanti nak jalah jauh lagi.
laki aku tu kerja kat KLCC, dia sendiri boleh lah sangat kalu nak beli beg princess tu kat parkson tapi tulah, laki aku ni tak pandai nak pilih barang orang pompuan lebih-lebih lagi princess, lagilah dia tak tau, barbie dia taulah sebab dari belum dapat kasih lagi aku selalu duk tunjuk, princess ni aku tak berkenan sangat tapi dah anak dara aku nak sangat, makanyer terpaksalah aku turut kan jua aper kehendak kasih tercinta ni.



2 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

rajin tul...jalan2kan...best gak kalau ada kawan yang sama kepala...

Ciklinn said...

akak sedapnyer food tu.... linn tingin nak mkn kat teppayaki tu... tapi mcm tak tau nak order apa... nanti akak rekomen kak..apa yg sedap yer...nak test lah mkn kat situ..

 
template by suckmylolly.com