Thursday, February 26, 2009

PRINCESS OH PRINCESS




penat seiii, petang ni aku kena gi lagi The Mall, nak carik beg princess anak dara kesayangan aku tuh. aku kena gak beli. tak sampai ati aku nak hampakan perasaan anak dara aku yang nunggu kat depan pintu, nunggu beg princess yang papa dia janjikan. tapi aku kena gi sorang-sorang coz laki aku balik lewat. ajak seri dia dah tak larat, dah nak tercabut kakinyer. so kira aku gi sorang lah ni. arap-arap aderlah beg princess tu kat The Mall, kalu idak esok aku harus dan wajib menapak ke KLCC cari beg ni.

8 comments:

Jasfyra said...

jalan elok2 ye kak..:)

:: p R i n c E s S _ N :: said...

msti comei beg tuuu....PINK ekk..

Khas Lysha said...

gigih kak rose nak cari beg princess,.. yelah mmg x sampai hati nak hampakan permintaan anak ni kan,.. gud luck kak rose.. moga2 ada la beg tu ye..

luvlyziha said...

akak x link kite lagi.........

Uncle Lee said...

Hi Lady, first time I hear about a 'princess bag'?
Must be a designer bag, huh?
Have fun shopping.

Keep a song in your heart and have a nice day, Lee.

DrSam said...

begitulah. Hajat sijantung hati perlu ditunaikan.

eya said...

beli 2 ye kak beg princes tuh..kite nk jugakkkkkkkkkkkkk...hehhe

NJ@goboklama said...

ada,kat level bpa tak hengat plak :)

 
template by suckmylolly.com