Wednesday, February 25, 2009

KENAPA SAYANG EJI????

kenapa sayang eji? sebab eji tu baik, sebab eji tu tak marah abang ngan kasih, sebab eji bagi abang nak main aper pun..............








ni gambor yang eji sorok dari aku laki bini, takut kena marah coz biarkan anak-anak aku main air masa ujan. ni aksi terlepas pandang bila aku ngan mami beli rojak kat sebelah saner, eji ngan anak sedara bertuah ni duk berhari raya sakan kat sini.



apapun aku suka gak nengok gambor ni, at least bila abang ngan kasih dah besar nanti, dia boleh nengok betaper teruknyer perangai depa masa kecik, tak kira aper semua nak main. becak pun becaklah



5 comments:

ai said...

wakakakakakaka!!!

musti bebudak ni rasa 'SYORGA'!!! ;P

:: p R i n c E s S _ N :: said...

perghh...sonok gilerrr abg gn kasih dpt men lecak cmtu....jeless ok...

Anie said...

adehai...bermandikan becak lak....

but nice pic..

Zanna_MamaBatrice said...

kak
syorga kak dpt main camtu
zana dulu ngan adik2 time hujan kemain happy dpt berendam kat parit depan rumah....air plak kaler cam teh susu ...ho ho ho

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

ai
tulah yang duk berendam bagi, hari raya tuk diaroang

princess n
tulah seronok lah ,balik tu berbakul-bakul nenek dia duk bising

anie
tulah suka benor bebudak tu

 
template by suckmylolly.com