Wednesday, February 04, 2009

SATAY KAJANG

kami tak makan kat awang besar tapi kami tapau wat balik umah. Mami ngan eji tengah kelaparan kot kat umah duk nunggu lama giler kami kuar lepas maghrib sampailah bawak kul 11.30 malam baru balik umah.

kat maner-maner pun ader jual toys especially ultraman, anak teruna aku pantang nengok ultraman mesti nak beli. kasih aku x derlah risau sangat coz dia cuma nengok aje, kalu ader pencil baru nak beli, tapi abang danish ni bahayos, ultraman lak bukan takat RM7-8 semuanya makan harga RM19.90, RM32.90, RM24.90, semuanya mahai, sebulan sekali boleh lah tahan jugak, ni tak, asal nampak ultraman mesti nak beli. tapi kali ni duit papa dier yang rabak coz aku kan tukang amik gambor, busy, nak kuar duit pun tak sempat. so bayar ajelah yer yang.


yang abang tunjuk tulah dia mengidam sangat, memula tu laki aku wat kuar duit RM10.00 pastu aku cakap, x der makna nyer ultraman tu murah cam gitu, yang abang nak tu harga dier RM24.90.



balik tu laki aku terus makan satay, perut lapor giler....





ni bahagian laki aku punya, bayangkan aku taruk 12-15 cucuk satay untuk laki aku aje, memang lapor sangat lah tu sampai tinggal 2 cucuk aje. orang lain makan depan tv layan criter intan.


7 comments:

en_me said...

maner kenyang makan sate ngan nasi himpit jakkks.. ehehe

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

en_me
kenyang dik kalu dah 10 cucuk dia makan sorang

Faisal Admar said...

alamak... mana nak dapat cawan nescafe tuh... ngidam lama dah!!! post 1... nanti saya bank in leh?

Lina said...

cerita intan??lina pun ngan family tgk....sedih kan cte intan...mak lina tgk asyk sayu jek.....lagi2 aditiah tu mmg rado..pn.rossa tu jahat!!dia tau tu mmg rado....menci pn.rossa....
pastikan tgk smpai habis!!

aDie dALi said...

i dh link blog akak tau..muah!

Anonymous said...

alamak..jauhnya dari ampang ke awan besor beli satay.. kena bayor toll lak tu.. kalau saya la terus drive mrr2 ke taman melati..ada gak satay2 kajang dan macam2 restoran menarik area tu.

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

Faisal Admar
alah dik, mug tu dah lama giler, dah bertahun pakai, maner ader lagik, dah tak jumpa pun dah

lina
samalah ngan akak, akak pun menci giler ngan rosa tu. sian kat intan

adie dali
tq very much

anonymous
taman melati yer, akak ni kurang sangat berjalan, tahu satu tempat tu aje

 
template by suckmylolly.com