Thursday, March 05, 2009

AL-FATIHAH




Al-Fatihah buat Allahyarham Marzulhan bin Zulkarnaini, (Along) dan Allahyarham Darwish bin Zulkarnaini (Herri) sempena pemergian mereka yang ke 15 tahun (5.3.1995) semoga rohnyer dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman. Amin.
dan sehingga ke hari nilah, aku akan selalu mendengar papa menangis di corong telefon setiap kali berbicara soal arwah abang dan herri. dan setiap kali itu jugaklah ati menjadi sebak. sudah 15 tahun abang dan adik aku meninggalkan kami semua. Sepanjang 15 tahun itu jugaklah, aku seringkali melihat ataupun mendengar papa menangis dan menangis. sepanjang 15 tahun itu jugaklah, papa tak pernah melupakan arwah anak-anaknya walaupun sehari. Hanya kami sahaja yang tahu akan tebalnyer sayang papa pada anak-anak. sejak dari kecil daripada berempat hingga tinggal berdua, belum pernah sekali pun papa abaikan kami. begitu jugak dengan mami, orang yang paling terasa dengan permergian anak-anaknyer.
Al-Fatihah untuk abang dan herri. Amin

14 comments:

Jasfyra said...

semoga roh keduanya ditempatkan dikalanagn org2 beriman..al-fatihah

tulipurple said...

al-fatihah...moga mereka aman di sana.

vy said...

al fatihah.
semoga roh mereka berdua ditempatkan dikalangan org org yg beriman.

CuTeMiUt78 said...

betul kak, hanya kenangan yg tinggal.. alfatihah utk mereka berdua..semoga roh mereka ditempatkan bersama org2 yg beriman.. insyallah

nieja said...

diorg mngal nape sis?
xcident?

alfatihah..

atty's said...

al fatihah

TuN TeJa said...

al-Fatihah..semoga roh mereka dicucuri rahmat Allah...Amin..

S h i n o said...

al fatihah..

klu pergi ke tmpt pkuburan
sure terkenang mse arwah ada kan?
dah kasih syg tu akan berpanjangan
hingga akhir hayat kita..

:)

zino said...

al fatihah.. amin..

gee ryder said...

al fatihah utk abg n adik akak...
sedih sy baca sbb sy teringat sama kt arwah babak saya..

bdw, pndai mak akak bg nama darwish tu :)

neezareef said...

alfatihah

mummYaeesh said...

alfatihah...if its ok wif u..bleh bgtau sbb diorg da takde??

LayarLara said...

Alfatihah

mysha said...

saBar aKak yea....

p/s: aKAk sILa jAwaB taG daRI shA yeA...hikhikhik

 
template by suckmylolly.com