Friday, March 13, 2009

ALAHAN

rasanya tak banyak dah kot entry yang dapat aku update setiap ari cam dulu lagi. aku ada alahan yang agak teruk gaklah, kepala dan badan aku betul-betul tak larat nak bangkit. sekarang ni kerja aku cuma mampu baring aje. setiap pagi Alhamdulillah laki aku dapat antor gi kerja dan sampai kat opis aje aku terus tido bawah meja. boss aku pun Alhamdulillah paham benor alahan yang aku alami. idok ler aku amik kesempatan, tapi aku kena gak baring, kalu idak aku langsung tak bermaya.

aku pun tak mampu lagi dan tak larat sangat nak snap gambor saner dan sinir, bahkan aku dah malas nak bersiap bagai. aku nak pandang cermin pun tak daya. semuanya aku tak larat. tapi memang cam gitulah, time pregnant kan abang ngan kasih dulu aku cukup tak suka pandang cermin, rupernya yang ketiga pun sama gak. tapi tak larat-tak larat pun, makan tetap larat.
lunch tadik, aku ajak seri makan KFC, kesian lak kat minah ni, sekarang ni semua kena ikut tekak aku, actually minah ni pun jaga body gak, dia pun diet gak, tapi terpaksalah bulan-bulan berikutnya kena catas diet sebab ikut tekak member dia.


see, abis makan aku terus baring kat tempat kak ani pantry. aku cuma tido bawah meja time kerja aje, time time lunch aku akan cari port kat tempat kak ani, sini ader tikar, panas, best aje tido. sorry lah guys, banyak comments yang belum kak rose jawab lagi, akak betul-betul tak larat nak ngadap pc. bye yer, akak nak sambung tito.



7 comments:

Jasfyra said...

sian kak rose...sabar ye kak,harap2 cpt le berlalu alahan tu..

☆ lieya latif ☆ said...

sian ko kak.....rehat2 cukup kak yeak...takpe kak, tak lame tu mabuk2nyer.....sabar yeah....

Neeza.Areef said...

sian nye ros
alahan pagi ni mmg la rasa x mau bgn tido jek...

Snakebite said...

kesian...apa apa pun kim salam kat seri, cakap dia kekalkan spek dia, jgn sekali kali tuka pakai konteks

rasp said...

1st and foremost nak ucapkan congrats..bertambahlah lagi ahli famili u ek sis..

lama tak jengah sini tapi i dah qada dah n3 lelama..u gi piknik kat bentong, kasut u yg patah etc..cuma komen kat sini je..

u take care ya sis!

D.O.U.B.L.E...S said...

dulu masa peknan pun cam nie gak ke?siannya dia...

CuTeMiUt78 said...

alahai kesian akak.. takpe.. faham keadaan akak tu

 
template by suckmylolly.com