Wednesday, March 18, 2009

JJ MALURI

malam berikutnya aku bawak anak-anak gi jalan kat JJ Maluri. dua badik ni ader menda yang nak soh aku belikan.


alang-alang datang sini, tak sahlah kan kalu tak main menda ni



dan sebenarnya inilah yang abang ngan kasih duk hajatkan, abang berkenan yang lori tu dan kasih lak berkenan ngan yang biru tu. so nak tak nak, bapak dier dah bagi duit, lenjan ajelah










time ni aku tengah duk belek kasut kat vincci, anak aku boring masuk kedai kasut nih






disebabkan lama benor aku duk memilih, makanyer depa berdua dua menlenjan sakan kat situ



1 comments:

[[~R*i*Y*s*E*s**L*a*D*y~ ]] said...

ala...sis..so Cute LAr Anak2 u..

 
template by suckmylolly.com