Tuesday, April 07, 2009

BERAT WEHHHH


sekarang ni bukan aku yang duk risau tapi laki aku yang duk risau nengok badan aku yang semakin kembang, baru 3 bulan, nak nunggu berbulan-bulan lagi mahunyer cam tong gas jadinyer. sekarang ni aku punya tabiat baru, aku nak kena selalu mengunyah kacang, aper jenis kacang pun tak aper asalkan kacang. so setiap masa laki aku cuma nengok aku makan, satu ari tu dia tanya soalan cepumas kat aku "tak penat ke duk nguyah dari tadi, saya yang nengok pun rasa penat mulut". itu namanya memang kurang asam tau. tak cukup ngan tu, masa nak naik parking ke tingkat 2, naik motorlah, dia cakap "terasa tul beratnyer sekarang". itu lagi kurenggg asam tau ayang??????????????????

11 comments:

D.O.U.B.L.E...S said...

sekarang berat dah berapa?biasala tukan camgini la kalau dah berbadan 2...nanti lepas salin kurus la balik...nanti sayang oooooo baju2 tu...

KV said...

hihi..kuat mengusik ek dia.

CuTeMiUt78 said...

hua..hua..hua.. gelak beso bila baca n3 akak kali ni.. akak, akak ckp ler.. berat2 pun kira sayang gak kan..

ai said...

kih kih...asem sungguh molot abang! :) ni sume buatan dia gak! ngeh ngeh..

kuIna Jentayutiara said...

mcm habit org tgh kembang nie yer...
sabar ajalah...

lily lotus said...

hahahah..! in a way that was so sweet lahhh..hehehee

kadok said...

yang penting sehat kan? congrates ye..bila due?

IxoRa said...

Tak pe kak, cik abg gurau2 sayang tu....

:D

Shifu67 said...

tu bukan ayat kurang asam laa... tu ayat manja seorang lelaki la tu... org pompuan ni payah nak faham bab ni... hehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said...

huhuhu...tgelak N bace n3 ni....ala sis...kembang2..hubby ttp syg gakss..

one love said...

hehehheheheeh comel je suami isteri nih :)

 
template by suckmylolly.com