Thursday, April 16, 2009

GILA TEPANYAKKI N PUCUK PAKU

kesian kat laki aku kena ikut anak tekak aku setiap ari. wajib gi pasar chow kit sebab nak carik pucuk paku. aku tengah menggila nak makan pucuk paku. buruk lagi perangai bila nak makan tengah panas-panas, sejuk kalu aku mesti tak selera. tulah untung dan bahagianya ada mami, sejak aku pregnant ni, mami tak bagi aku sentuh dapur langsung, mami soh aku baring aje. rehat kan diri, sebab dia tahu aku lembik giler. so sekarang ni berat badan semakin mencanak naiknyer sebab semuanya disediakan oleh mami, sebut aje aku nak makan aper, sepantas giler mami sediakan.

dah time lunch lak, aku tengah menggila makan tepayankki, sekarang ni sejak minggu lepas, setiap ari menu lunch aku sama aje, chicken tepanyakki. nak nunggu kul 1.00 tul, punyalah seksa otak aku sebab asyik duk teringat tepanyakki aje. belum muak lagi, still duk mencekik menda ni setiap ari.

1 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. tgh berselera kan kak...harus ler kena mkn gak

 
template by suckmylolly.com