Monday, April 27, 2009

KEADAAN YANG TAK MENGIZINKAN


banyak email ngan comments yang aku terima, tanya kenapa selalu tak update blog cam dulu-dulu. Dulu setiap ari mesti ader 3-4 entry yang aku update tapi sekarang, seminggu sekali pun payah. seperti yang aku maklumkan dari dulu lagi, semakin hari keadaan kesihatan aku semakin lesu, semakin malas dan semakin takdok mood nak berblog bagai. kat umah lagilah, langsung tak bukak internet, memang malas semalas-malasnyer. sekarang ni walaupun dah masuk 4 bulan pun, keadaan aku masih lagi cam gitu, tetap gak tak sihat dan lesu. rutin aku sekarang cuma berbaring aje.
anak-anak pun dah merungut ngan keadaan aku sebab aku langsung tak boleh naik kereta jalan-jalan jauh apatah lagi nak gi playground kat bawah. kepala asyik nak melayang aje. sekarang ni asal ari minggu aje, anak-anak cuma duk umah aje layan TV or DVD or games ataupun neman papa gi workshop or cuci kreter. Puas jugak akak gagahi diri tapi memang tak larat. tapi sib baik anak-anak paham yang mak dier sakit.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com