Wednesday, May 13, 2009

BUDAK-BUDAK ZAMAN SEKARANG

aku suka jalan criter gambar ni, masa ni aku tengah duk kat beranda, pastu mata aku asyik duk nengok gelagat abang danish ngan siti hajar. aperlah yang budak berdua tu duk bualkan. pandangan aku terus tertumpu pada anak sulung aku ngan siti hajar. Lain macam aje nampak ni..................

amboi, kan main lagi, siap bisik-berbisik bagai lagi ni. aper lah yang rahsia sangat sampai kena bisik.....


ni abang danish, kalu dah besar nengok gambar ni mesti malu-malu kucing, tak masuk 6 tahun lagi dah pandai ajak anak dara orang duk bisik bagai. abangggggggggg oooooi, siti hajar tu dah 8 tahun umurnya, lagi besar pada abang danish tau...............



aduh mak, ader baiknyerrrr plan nampak. siti hajar siap taruk tangan atas bahu abang tuh. ni mesti ader rahsia besar ni

weeiiii, korang nak gi maner ni??? tinggal member yang lain....


waduh, dah siap lalu kat jalan belakang ni. ni jalan pintas nak balik ke umah siti hajar. Abang danish, rumah atuk kat sini bukan kat saner... ni dah nak senja nak gi maner pulak berdua-duaan ni

see, dah siap buat plan, nak gi berdua, kemana tu. aper yang boleh aku cakap "budak-budak zaman sekarang" balik tu bila aku tanya abang, maner pergi ngan siti hajar, tau aper anak sulung aku jawab "ader lah"



0 comments:

 
template by suckmylolly.com