Thursday, June 18, 2009

BREAKFAST

aku tak tahulah, bercinta tul aku nak update blog sekarang nih, malas sesangat dah rasanya. nak masuk blog pun maleh, semuanya maleh, yang paling rajin, tido aje. Minggu lepas, ari aper tah, aku laki bini tak kerja, dua-dua lepak umah, rizal cuti sebab kena siapkan akaun kat workshop yang dah berbelas-belas, berpuluh-puluh hari tak buet. kemalasan jua menyelinap ke dalam tubuh laki ku. ater, katernya pembawak budak. aku lain criterlah, memang berada di garisan kemalasan yang melampau.

tapi kalu bab makan, kan main selera lagi laki aku, aku lak disebabkan mulut ni asyik duk mengunyah aje. pantang mata bukak, mesti nak carik makan sampai dah tak tahu nak sumbat aper lagi kat mulut aku ni. semua aku rasa cam tak lalu aje. sekarang ni setiap ari aku duk tapau combo express kat pizza hut, aku amik hok spaggetti+sup+bread. itulah yang aku duk makan setiap ari waktu lunch time.
bila ari-ari cuti, aku memanglah sememangnya bukan malas nak buat blog aje, nak masak pun terlebih malas, so tiga beranak gi makan roti canai, mami ngan kasih masih lena diulik mimpi. tak sampai ati nak kejutkan mami yang tengah berpelukan ngan kasih.





mak nyer nak makan nasi berlauk tapi anak sulung nyer tak makan nasi pagi-pagi, orang kolumpo lah konon. aku ni orang kampung pior so pepagi lagi mesti nak melantak nasi. maner tak naik badan. Maka disebabkan anak teruna nak makan gak roti canai telur, aku ikut ajelah selera abang, bukan susah pun nanti balik singgah jap kat kampung pandan cari nasi berlauk kak mah.




2 comments:

zino said...

ubat apa nak makan tu biar penyakin m tu cepat sembuh heh

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. bila dah kena virus M memang semua jd malas kan kak :D

 
template by suckmylolly.com