Tuesday, June 02, 2009

SATU HARI DI PAGI JUMAAT

entry ni supposed semalam dah kuar tapi disebabkan masalah teknikal makanyer ari ni baru kuar. Ari jumaat ari tu aku laki bini amik cuti semata nak nengok abang ngan kasih beraksi pada hari guru. Tapi tulah, keadaan abang tak mengizinkan abang danish untuk masuk pertandingan pakaian beragam disebabkan abang danish still lagi demam.

aku soh anak sulung aku ni duk umah aje ngan mami, tapi disebabkan abang nak gak nengok kasih jadi princess maka digagahi gak diri ikut kami semua ke kindergarten. Lagipun keadaan abang tak merisaukan sangat. Nanti kalu boring abang boleh tido dalam kereta aje.

kasih pun cam tak happy sebab abang tak leh temankan kasih, abang nak pakai costume ultraman pun tak daya. camner pun aku bawak gak costume tu, manerlah tahu kot-kot bila nengok semua budak duk pakat costume abang ader semangat nak join.


pagi jumaat tu agak kelam kabut sikitlah, maner aku nak siapkan sarapan lagi, nak bersiap lagi, nak pujuk abang danish lagi, sib baik eji tolong make up kan kasih. Aku dan pesan kat adik aku, kalu nak make-up kan kasih, simple aje. aku tak suka yang over sangat.




so nilah hasilnyer. tak over sangat, lipstick pun tak terang sangat, eji pilihkan pink color.




1 comments:

CuTeMiUt78 said...

ala.. tomey je muka kasih.. kesian kat abg danish.. demam ya..

 
template by suckmylolly.com