Friday, June 19, 2009

STARBUCK


ari tu, ader latihan bomba kat bangunan aku. tapi aku dikecualikan turun ikut tangga sebab aku adalah wanita yang hamil. tak larat lah, lebih-lebih lagi aku ader darah tinggi, kan karang tension turun tangga, lain criter lak jadinyer. tapi walaupun tak kena turun tangga aku ngelat gak, lam kul 9.30 pagi aku dah turun awal-awal lagi lepak ngan member aku kat starbuck. lama gaklah aku menapak kat sini, sampailah boss member aku call soh gi duk beratur dalam kumpulan memasing. barulah memasing angkat kaki.




ingatkan kami berdua aje yang lari, rupernya ader gak staff dari bangunan yang sama menumpang kaki kat sini. sorrylah yos, gambarnya enggak ader sebab takkan aku nak cakap "weii, boleh tolong amik gambor aku tak" lainlah kalu seri, dia tu sporting giler.



so nilah pas dimana aku dikecualikan untuk turun tangga


1 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. siap ada pas lagi ya kak.. :D

 
template by suckmylolly.com