Tuesday, July 07, 2009

HOSPITAL

hari sabtu ari tu, aku ader appointment ngan Dr. Marlek, kali ni pun laki aku tak leh ikut lagi, dia kena kerja. makanyer aku angkut anak-anak aku neman kat sini, walaupun aku tahu keadaan akan jadi bising giler kalu abang danish tapi disebabkan diaoranglah yang akan buatkan suasana jadi tak boring sementara nak nunggu giliran aku.


pastu boring duk dalam kitoarang kuar gi main kat playland ni.


agak bercinta gaklah nak nunggu giliran aku, ramai giler orang disebabkan doc nak cuti maka dicatukan semua appointment next week ke ari ni. aku nak tanya banyak-banyak pun tak berkesempatan sebab ramai gila orang duk nunggu kat luar. aku datang sini kul 10.30 pagi, kul 4.00 petang baru sampai umah. sebenarnya rugi amik appointment ari cuti sebab masa untuk main-main ngan anak terhad. tapi tulah aku sendiri pun segan dah ngan boss aku asal aku gi appointment ari kerja aje, aku mesti dapat mc, tak yah dimintak, doc akan kasi sebab tekanan darah aku yang selalu tinggi.


dan untuk tak bagi anak-anak aku boring, aku bagi aje anak aku beli biskut ngan air n jajan yang ader kat mesin makanan. sini senang tak yah guna duit syiling, guna duit RM1 aje. tak henti-henti anak aku duk membeli sementara nak nunggu giliran aku amik ubat. nak ambik ubat pun kan main bercinta lagi.








1 comments:

CuTeMiUt78 said...

heh..heh..heh.. sib baik ada bebudak tu kan kak.. buat penghibur hati :D

 
template by suckmylolly.com