Wednesday, July 01, 2009

KEDAI AL-EHSAN


laki aku rembat baju merah ni, kat Al-Ehsan tengah ader sale. senang kan orang lelaki ni tak perlu ke sana-kemari nak beli barang bagai, datang al-ehsan semua boleh dapat. sejak Al-Ehsan kat ampang ni bukak, laki aku asal nak beli baju/kasut aje datang sini. tak payah nak menapak ke sogo or JJ lagi. Rizal ni nama aje kerja kat KLCC tapi setahun sekali pun tak masuk shopping complex kat sini. mahai katanyer. bukan standard dier.




balik kerja ari tu, singgah jap kat Kedai Al-Ehsan Ampang, rizal nak carik tracksuits sebab nanti 3 ari ader teambuilding kat PD. kena sediakan kira-kira 3 helai sebab banyak masuk dalam air.









citarasa aku ngan rizal memang tak sama dalam segala hal baik dari segi makan/minum, barangan umah or segala macam menda, mesti tak satu citarasa. masa kat kedai ni pun citarasa pasal baju pun tak sama. aku suka ngan baju belang merah, kelabu kat atas tu, tapi laki aku berkenan ngan baju belang ijau. puas aku pujuk laki aku soh amik yang belang tu, tapi dia tetap berkenan yang ijau.





aku tak ikut pun laki aku pusing ke saner-kemari carik baju, aku duk kat sofa ni sambil snap gambor.

3 comments:

eddie dewanaga said...

kedai ni nama Al Ehsan atau Al Ikhsan ni Ros...??

kalau Al Ikhsan, ni kedai barangan sukan yg banyak sekitar JB, cawangan dia dah satu Malaya dah... member gua tu anak tokey dia.

Zanna_MamaBatrice said...

betul ler kak ros
hubby zana pun x sama citarasa ngan zana.....tp kalu zana dah berkenan ngan sehelai tshirt utk dia tu......zana belikan jer dia...he he he.....x tolak punya lagi2 free wife belikan....ha ha ha....

al ikhsan nie mmg best kak...complete ler kalu org lelaki nak bershopping...

CuTeMiUt78 said...

eemmmm biasa la lelaki gitu la kan kak.. heh..heh..heh..

 
template by suckmylolly.com