Tuesday, August 18, 2009

BREAKFAST

ari minggu, rutin setiap pagi adalah breakfast kat restoran mamak depan umah. Abang danish nak makan maggi goreng. aku laki bini cam biasalah pekena roti canai kosong.


kami tak berani sangat nak kuar gi maner-maner sebab takut akan virus HINI, lagi-lagi abang danish ngan kasih tak beraper sihat. sekolah pun sekejap gi sekejap tak. semuanya gara-gara laki aku tak benarkan anak gi sekolah sebab tak sihat, antibodi anak-anak aku tak kuat lagi sebab diaorang still kecik agi, so sakit sikit aje, rizal tak bagi anak-anak gi sekolah.


kasih lak makan roti canai telur + telur rebus sebijik







lepas makan, satu hari suntuk kami lepak umah nengok tv ngan main ps.




2 comments:

fuadnis said...

salam..nak tumpang tanya..bc entry yg sebelum ni akak ade sebut parut operate..ms bsalinkan ank pertama dan kedua akak operate ke?

sory..saje nak share..

atty's said...

sama lah anak2 kty..
deman je ..kty tak kasi g skolh..takut lagi teruk ..

 
template by suckmylolly.com