Wednesday, August 12, 2009

DOMINO'S PIZZA

dah 7 bulan aku asyik lunch aje, dah naik muak, sampai tak tahu nak makan aper dah, nak makan kat food court pun dah boring ngan semua makanannya, Pizza Hut lagi aku tak nak, 2 bulan pertama itulah yang aku duk ngadap, KFC tulah jugak rutin makanan aku setiap ari, kalu malas nak menapak jauh-jauh. Semalam aku dah kebuntuan, tak tahu nak makan aper dah. Puas duk fikir dari kul 9.00 sampai lah kul 12.00 tenghari.


seri bagi cadangan soh order domino's pizza, tapi aku ni tak beraper suka sangat ngan domino's pizza tapi memandangkan selera pun tak der sangat, ikut ajelah tekak seri. as usual lah call soh antor ke opis.



ni memang favorite minah ni, tiap-tiap ari pun tak per, katanya nipis tak tebal cam pizza hut



aku cuma mampu telan 2 keping aje, yang lain aku soh seri perabiskan. pastu petang aku gi turun bawah, gi giant jap, beli maggi cup perisa tomyam, barulah ader selera sikit.


3 comments:

Nurmala Mazlan said...

sedap nyer akak..

lily lotus said...

yummy! berdua je ke..leh abis?? pos sini sket...

A.I said...

megi gak yg sedap kan kak?? :P

 
template by suckmylolly.com