Thursday, August 13, 2009

KONSERT TAHUNAN ABANG N KASIH

dah seminggu dah, anak-anak aku gi sekolah tak yah bawak buku bagai coz diaorang semua tengah berlatih for konsert tahunan sabtu nanti. so setiap ari asal balik dari opis aje kasih akan tunjukkan tarian yang dia belajar untuk konsert nanti. Abang danish jangan arap dia nak tunjuk tarian dier, tak abis-abis ngan games aje. bila aku tanya dia soh tunggu hari konsert aje. so aper yang perlu buat sekarang adalah carik kasut hitam for abang n pink for kasih. bab-bab shopping kasut anak ni aku palinglah suka. tapi tulah JJ Maluri aje pilihan terdekat sebab perut aku dah mula jatuh ke bawah sikit, jadi aku tak boleh jalan sangat, asal jalan sikit, aku dah mula rasa nak buang air kecil.


so setiap sorang dapat satu kupon n as usual maner boleh tinggalkan mami ngan eji. aku memang dah bayor awal-awal untuk tiket mami ngan eji. Cekik darah pun ader kindy ni, sebab tiket for konsert tahunan adalah RM150.00 for 2 persons, so aku bayar RM300.00 for 4 persons, mak ngan adik aku maner boleh tak gi, tak acilah, mesti nak nengok cucu kesayangan masuk konsert. eji wajiblah sebab dia merangkap sebagai cameragirl kitaorang.

0 comments:

 
template by suckmylolly.com