Thursday, August 13, 2009

JJ MALURI

so seperti yang dijanjikan ngan abang n kasih, aku angkutlah semua gi JJ Maluri, laki aku tak ikutlah, dia penat baru balik dari oustation. so aku pergi ngan mami, eji, abang n kasih.


sampai saner aje, anak-anak pun dah boleh hafal tempat ni, depa semua pakat duk berlari gi tempat playland ni, kasut kedian kira, yang penting main lu kat sini sampai boring

anak lelaki biasalah pantang jumpa stering mesti berangan nak bawak kereta. danish kalu gi playland mesti cari bas or van yang ader stering, minat nengok pak cik samad ngan rani bawak van antor depa gi sekolah.













abis n puas dah dok main kat playland, barulah hajat tercapai. Abang ngan kasih dah mula ingat tujuan utama adalah nak beli kasut for konsert diaorang hari sabtu nanti.




tapi aku kesian kat kasih, sebab dia nak kasut ala-ala anak dara yang ader tumit bagai, tapi tulah, anak aku menari tarian rancak, kan jatuh tersungkur payah lak nak criter. nak tak nak aku kena carik kasut yang sesuai untuk menari atas pentas dan yang paling penting kasut tu takkan gigit kaki anak aku. kan karang orang sibuk menari, kasih sorang yang berair mata coz kaki kena gigit di kasut baru.






payah tul nak carik kasut kaler pink kat sogo, sandal cam white color tu berlambaklah for kasih, tapi yang pink color for kasut nak dance memang payah nak dapat, banyak kaler itam yang ader. kasih ni kira ikut resmi mama dier lah, kalu tak pusing abis cari kasut, memang tak sah.




abang danish sah ikut rasmi papa sebab dia tak payah pusing pilih kasut, sampai kat tempat kasut, terus berkenan, terus nak yang tu, tak mo try yang lain dah. cukup ngan satu aje, aku offer soh amik sandal pun tak nak tetap nak satu tu aje yang abang dah pilih.


anak dara ni biasalah, lain soh pilih lain yang dia duk carik...



part abang dah selesai, dah dapat pun kasut warna hitam for abang. kasih memanglah bercinta nak pilih bagai, yang aku suka, dia tak suka, aku tak suka dia suka. memang payahlah, citarasa pun tak sama sangat.



see abang dah selesai.


pastu bila aku tak nak amik yang kasih berkenan, terus moncung, tak nak try dah kasut yang lain. memang payahlah nak royat anak dara aku sorang ni.


0 comments:

 
template by suckmylolly.com